جید ریموند هم الکترونیک آرتز را ترک کرد
دیجیکالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزهی تکنولوژی، بازیهای کامپیوتری، فرهنگ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی
تعطیلی استودیوهای مختلف الکترونیک آرتز و خروج افراد کلیدی آنها ظاهرا قرار نیست به این زودیها تمام شود. «جید ریموند» (Jade Raymond)، مدیر استودیوی بازیسازی Motive در الکترونیک آرتز از این شرکت خارج شده است.
شرکت الکترونیک آرتز رسما در یک بیانیه خبر خروج جید ریموند را اعلام کرده است. جید ریموند در استودیوی بازیسازی Motive الکترونیک آرتز مشغول کار روی یک بازی جنگ ستارگان بزرگ بود؛ طوری که الکترونیک آرتز در سال ۲۰۱۵ جید ریموند را استخدام و استودیوی بازیسازی Motive را مشخصا با رهبری او تاسیس کرد.
جید ریموند پیش از اینکه به الکترونیک آرتز بپیوندد، تهیه کنندگی بازیهایی مثل Assassin’s Creed و Watch Dogs و Splinter را بر عهده داشت.
در کنار جید ریموند، الکترونیک آرتز همچنین «ایمی هنیگ» (Amy Hennig) را استخدام کرده بود تا در استودیوی بازیسازی «ویسرال گیمز» روی یک بازی داستان-محور در مجموعهی جنگ ستارگان کار کند. سال گذشته نه تنها ایمی هنیگ الکترونیک آرتز را ترک کرد، بلکه حتی استودیوی بازیسازی ویسرال گیمز هم تعطیل شد.
از طرف دیگر در حال حاضر چهار سال از تاسیس استودیوی بازیسازی Motive میگذرد و نه تنها هنوز این استودیو یک بازی عرضه نکرده، بلکه میبینیم که مدیر این استودیو یعنی جید ریموند هم از آن خارج شده است.
الکترونیک آرتز در بیانیهی خود گفته است که «سامانتا ریان» (Samantha Ryan) که در حال حاضر مدیریت بازیهای موبایل الکترونیک آرتز و شرکتهای «ماکسیس» و «بایوویر» را برعهده دارد، از این پس استودیوی Motive را هم مدیریت خواهد کرد.
در بیانیهی منتشر شده آمده است: «جید در این مدت زمان به ما کمک کرد تا تیمهای خوبی تشکیل دهیم و تغییری در توسعهی پروژههای او در استودیوی Motive و دیگر استودیوها به وجود نخواهد آمد.»
همین یکی دو روز پیش بود که در قالب یک گزارش، از رشد بسیار زیاد درآمدها و ارزش شرکت الکترونیک آرتز در طول چند سال گذشته گفتیم؛ گزارشی که میگفت الکترونیک آرتز آنقدر از پرداختهای درون برنامهای بتلفیلد و فیفا و بتلفرانت و بازیهای این چنین درآمد دارد که در سال مالی ۲۰۱۹ فقط ۷ بازی جدید عرضه خواهد کرد؛ آن هم ۷ بازی که چهار عدد آنها فیفا و انبیای و مدن هستند و سه بازی باقی ماندهی دیگر هم بتلفیلد و Anthem که اساسا باز هم با هدف فروش آیتم ساخته شدهاند.
اگر الکترونیک آرتز بخواهد این روند را در دیگر استودیوهای خود ادامه بدهد، مطمئنا در آیندهای نزدیک باید به طور کلی قید ساخت بازی جدید از سوی این شرکت را بزنیم.
منبع: Usgamer
The post جید ریموند هم الکترونیک آرتز را ترک کرد appeared first on دیجیکالا مگ.